BOZI METAVERSE proiektua: Bizitza osoan zehar ikasteko espazio birtual murgiltzailea

2024/05/22 20:38:00 GMT+2
Proiektuak pertsonen eta enpresen berrikuntza- eta egokitze-gaitasuna bizkortzea du helburu, hezkuntza-arloko metaversoaren bidez ikasteko aukera hobeak eskainiz. Horrek lagunduko du fabrikazio aurreratuaren eta digitalaren egungo eta etorkizuneko erronkei aurre egiten, fabrikazio-industriaren egungo eta etorkizuneko erronkei ahalik eta modurik onenean aurre egiteko.

Gure BOZI-Metaverse, Fabrikazio Aurreratuaren eta Digitalaren sektorearen irakaskuntzan parte hartzeko proiektuaren emaitzak partekatzen ditugu!

Proiektu horretan, mundu-mailan azterketa sakona egin dugu hezkuntza-metabersoei buruz eta Fabrikazio Aurreratuaren eta Digitalaren sektorean duten aplikazioari buruz.

Laburbilduz, hauek izan dira fase nagusiak:

  • Teknologia gaitzaileak identifikatzea.
  • Egungo artearen egoera aztertzea hezkuntza-metaversoetan.
  • Metaversoko plataformen eta murgiltzeko prestakuntza-eskaintzaren ebaluazioa.
  • Hezkuntza-erronka berriak eta horiek irakaskuntza-ikaskuntza prozesuko roletan duten eragina aztertzea.

Proiektua itxi eta amaiera bikaina emateko, prestakuntza bat diseinatu dugu eta proba pilotu bat egin dugu errealitate birtuala erabiliz.

Zer izan da proba hau? Zelula malgua martxan jartzea eta oinarrizko eragiketak egitea IMH Campuseko tailer digitalean, CNC IKASMAK 5.1 eta #Charlie robot mugikorra barne.

Eta norekin egin dugu? Bi esperimentazio-talderekin: IMH Campuseko irakasle eta ikasleak.

Bi taldeek Errealitate Birtualeko sistemaren bidez praktikatu eta ikasi dute, eta Fabrikazio Aurreratuko eta Digitaleko irakaskuntza-prozesuan duten erabilgarritasuna ebaluatu dute.

Hezkuntzaren etorkizunerako beste urrats estrategiko handi bat!

Eskerrik asko Gipuzkoako Foru Aldundiari proiektua garatzen laguntzeagatik, bai eta pertsona, eragile, enpresa parte-hartzaileei.

 

Proiektuaren oinarrizko garapena
BOZI-Metaverse proiektuan, mundu mailan, hezkuntza-metabirsoen azterketa sakona egin da, bai eta horiek fabrikazio aurreratuaren eta digitalaren sektorean izan dezaketen aplikazioa ere.
Hura osatzen duten teknologia gaitzaileak identifikatu ditu, eta IMH Campusaren hezkuntza-ingurunean izan dezakeen aplikazioari buruzko azterlan bat idatzi du. Azterlan horren barruan, egungo artearen egoera, Metaverso kontzeptuari lotutako teknologiak, hezkuntza-metaversoko plataformen hornitzaileen aniztasuna eta munduan dagoen murgiltzeko prestakuntza-eskaintza aztertu dira. Bestalde, Metaversoko errealitate berri horren inguruan prestakuntza-zentro gisa aurkezten zaizkigun hezkuntza-erronka berriak aztertu dira, baita errealitate horrek irakatsi eta ikasteko prozesuaren rolei nola eragiten dien ere.
Proiektua ixteko, prestakuntza bat diseinatu da eta proba pilotu bat egin da, proposatutako metodologia eta teknologia gaitzailea aplikatuz (errealitate birtuala). Proba pilotua IMH Campuseko Tailer Digitalean kokatutako zelula malguaren elementuak abian jartzeko prozesua eta oinarrizko eragiketak izan dira. Besteak beste, CNC IKASMAK 5.1 mekanizazio-zentroak eta Charlie robot mugikorrak osatzen dute. Prozesua hainbat egunez egin da, hainbat esperimentazio-taldetan. Alde batetik, IMH Campuseko irakasleekin, eta bestetik, ikastetxeko ikasleekin. Ikasleek errealitate birtualaren sistema garatuaren bidez praktikatu eta ikasi ahal izan dute, eta fabrikazio aurreratuaren eta digitalaren sektoreko irakaskuntza-prozesuaren barruan duten erabilgarritasuna aztertu dute.
Proiektuaren helburu estrategikoa pertsonen eta enpresen berrikuntza- eta egokitze-gaitasuna bizkortzea da, prestakuntza-eremuan metaversoaren garapenean oinarritutako ikaskuntza-aukerak hobetuz. Horrela, fabrikazio aurreratuaren eta digitalaren eremuan eragin positiboa izan nahi da, manufaktura-industriaren egungo eta etorkizuneko erronkei ahalik eta ondoen aurre egiteko.
Helburu estrategikoa lortzeko, proiektuaren helburu espezifiko hauek ezarri dira:
  • Mundu mailan jakitea nola erabiltzen ari diren gaur egun metaversoa osatzen duten teknologiak hezkuntzaren esparruan, eta zein den etorkizunerako joera, manufacturingaren sektoreari dagokionez bereziki.
  • Proposamen metodologikoak garatzea, bizialdi osoko ikaskuntzako prozesuetan metaversoa ezartzea erraztuko dutenak, hezkuntza- eta teknologia-erronkak kontuan hartuta.
  • Lehen prestakuntza-erronka diseinatzea etorkizun hurbilean ekosistema teknologikoaren parte izango diren teknologiekin. Ekosistema horrek hezkuntza-metaversoak elikatuko ditu, eta fabrikazio aurreratuaren eta digitalaren sektorean bizitza osoko ikaskuntzaren eremuan metaversoaren aplikazio praktikoaren lehen mugarria izango da.
  • Diseinatutako prestakuntza-erronka esperimentatzea, proiektu honetan eta etorkizuneko antzeko ekimenetan egindako planteamenduak hobetzeko balioko duten ondorioak ateraz.
  • BOZI-Metaverse. proiektu honetan egindako garapen guztiak paketatzea eta prestakuntza-prozesuetan metaversoa ezartzeko estrategia erraz bat planteatzea.